

Ennakoiva huolto
ja kunnossapito
Varmistamme kunnossapitosi toimivuuden ja olemme aktiivinen kehityskumppani.
24/7 valvonta ja kenttätyön koordinointi
Valvomme kriittisiä asiakasjärjestelmiä kellon ympäri.
Koordinoimme huolto- ja kunnossapitotöitä vuoden jokaisena päivänä.
Asiantuntijoiden miehittämä 24/7 palvelukeskuksemme reagoi puolestasi vikatilanteisiin käynnistämällä tarvittavat huoltotoimenpiteet.
Koordinoimme ja optimoimme säännölliset kunnossapitotyöt, ja valvomme töiden toteutumista.
Tarjoamme reaaliaikaisen tilannekuvan, ja raportoimme täsmällisesti palvelun tilan.
Palvelun jatkuva parantaminen
Kunnossapitotyön suurimmat tuottavuusloikat saadaan varmistamalla tietojärjestelmien iskukyky ja fiksut prosessit.
Kehitämme yhdessä kanssasi järjestelmiä ja prosesseja niin, että saat niistä suurimmat hyödyt irti.
Meistä saat huolto- ja kunnossapitokumppanin, joka on tottunut parantamaan toiminnan tehokkuutta, kannattavuutta ja laatua kehittämällä prosesseja, työkaluja ja työtapoja.
Avullamme siirryt korjaavasta kunnossapidosta kohti ennakoivaa ja ohjaavaa kunnossapitoa.
Tehokkuutta huoltotoimintaan IoT:n avulla
Lisäämme huollon ennakoitavuutta ja vähennämme huoltokäyntejä hyödyntämällä laajaa kokemustamme IoT-järjestelmien kehittäjänä.
IoT:n ja tekoälyn hyödyntäminen ehkäisee ongelmia ennen kuin ne ehtivät muodostua. Samalla tilannekuva paranee ja palvelun käytettävyys nousee.
Kun suurempi osa huollosta voidaan tehdä etäoperointina, kalliiden huoltokäyntien määrä vähenee. Samalla reagointinopeus paranee, kun korjaustoimenpiteet voidaan aloittaa heti.
Cinia on laajojen IoT-verkkojen, tiedonkeruun ja diagnostiikan asiantuntija. Kunnossapitopalvelujemme asiakkaana pääset hyödyntämään tätä osaamista päivittäin.