Suoritimme edellisvuosien tapaan asiakastyytyväisyyskyselyn joulukuussa 2020. Kysymykset olivat samat kuin vuonna 2019. Tulokset pysyivät korkealla, ja NPS-lukumme oli peräti 80! Vuonna 2019 NDC Networksin NPS oli 79. Yleisesti ottaen palvelun laatua, nopeutta ja ystävällisyyttä mitanneet arvosanat olivat kaikki välillä 4,5–4,7 (asteikko 1–5). Kuluvana vuonna joukkoomme on tullut uutta väkeä, ja on kiva huomata, että yrityskulttuurimme tarttuu etätyöstä huolimatta.
Olemme tästä syystäkin erittäin otettuja - ja huojentuneita! Yhdistyminen Cinian kanssa on vienyt huomiotamme ja silloin on aina vaarana, että asiakkaat kärsivät. Oli huojentavaa nähdä, että näin ei ole käynyt, vaan palvelu on pelannut vaikka talon sisällä on käynyt kuhina.

Vanhat hyvät ajat... *snif*
Parannettavaa toimituksissa ja tiedottamisessa
Parannettavaa jäi, mm. toimituksiin liittyvissä asioissa, ja olemme pyrkineet parantamaan tasoamme vaikeasta maailmantilanteesta huolimatta. Lisäksi saimme pyyhkeitä siitä, ettemme tiedota tarpeeksi tuotteista ja palveluistamme. Siksi tänä vuonna pyrimme tuomaan tarjontaamme selkeästi määriteltyjä ja paremmin ymmärrettäviä palveluja, sekä lähettämään enemmän tuotteisiin ja palveluihin liittyviä tiedotteita tavallisen uutiskirjeemme rinnalla.
Palaute on lahja
Kiitämme kaikkia vastanneita saamastamme palautteesta - sekä etenkin heitä, joilta saimme kehittämisen aihetta. Palaute on lahja, ja hyödynnämme varmasti saamamme palautteen. Ja olemme avoin sille nytkin: Jos haluat ehdottaa keinoa jolla voimme parantaa palveluamme, laita viestiä!